امین کوچولوامین کوچولو، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
بابا علیبابا علی، تا این لحظه: 31 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
مامان معصومهمامان معصومه، تا این لحظه: 26 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
آبجی ثمینآبجی ثمین، تا این لحظه: 3 سال و 10 روز سن داره

امین کوچولو

واكسن دوازده ماهگی

1395/3/5 14:40
نویسنده : masi
274 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم شنبه یک خرداد 95 ساعت هشت صبح با، بابا علی رفتیم واکسن دوازده ماهگیت رو زدیم من تو اتاق نموندم دادمت به بابا علی خودم رفتم پیش مسوئل بهداشت به سوالاش که راجب این بود که شما چه کارهایی رو انجام میدی جواب دادم وقتی بابا علی اومد گفت تموم شد تعجب کردم اخه داشتی میخندیدی پاهاتو تکون میدادی انگار نه انگار واکسن زدی وقتی بابا علی تعجب منو دید گفت پسرم مرد دیگه نباید گریه کنهخیال باطل ماشاالله به پسر گلم 

خدارو شکر واکسن دوازده ماهگیت از تمام واکسنات راحت تر بود وشما اصلا تب نکردی ومن  خدارو هزار مرتبه شکر میکنم که اذیت نشدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)